RESEPI

TRAVEL

TIPS

Shine on by Libresse

by - 9:00 AM

Assalamualaikum.

wanita, bertuahnya kita semua kerana mempunyai banyak kelebihan. jenama terkenal "Libresse yang sememangnya di ciptakan khusus untuk wanita. dengan libresse hidup lebih selesa dan mampu membuatkan wanita mencapai target dalam hidup!. Libresse jenama kegemaran sejak dulu lagi.Mihmih :D


seriusly, shine on banyak membantu hazanis dalam meningkatkan lagi perniagaan online "hazanis fashion". pelbagai tips dan maklumat dikongsi. tak percaya boleh tengok sini "http://www.livelibresse.com.my/shineon/downToBusiness.php". 

Inspirasi daripada usahawan berjaya juga dapat kita baca. kisah bagaimana mereka memulakan perniagaan sehingga lah berjaya sehingga kini. Alhamdulillah banyak membantu dari permulaan berniaga sehingga step yang terakhir. so kepada yang bakal menjalankan perniagaan tak rugi dapatkan maklumat disini. 


Ketahui apakah yang menjadi sumber inspirasi Usahawan Wanita Malaysia dan dapatkan petua dan nasihat daripada mereka di Let's Talk Shop!

Yess! sesungguhnya memang banyak membantu. thank you "Libresse"

Anda mahukan inspirasi? Sedikit motivasi? Ataupun perangsang keyakinan? Inilah tempatnya! Di sini kami muatkan pelbagai kisah menarik mengenai Usahawan Wanita Libresse, produk-produk unik hasil ilham kreativiti mereka serta pautan-pautan berguna untuk membantu anda memulakan perniagaan!
Setiap peringkat dalam kehidupan umpama membuka lembaran yang baru. Punya liku dan cabarannya yang tersendiri. Kami di Libresse akan setia di sisi anda menyokong setiap langkah. Shine On!" - livelibresse


Perlukan inspirasi? Idamkan kehidupan yang tidak tertumpu di pejabat? Kenali wanita-wanita yang memilih untuk bebas daripada arus kebiasaan sama ada dalam kerjaya mahupun kehidupan. Di sini juga kami telah muatkan beberapa pautan bantuan untuk membantu anda menggerakkan idea perniagaan.


entri Kisah Wanita:::hebat orang puangggg!! dari Ustaz Azhar Idrus & Untungnya menjadi 'WANITA' menjadi penyeri entri kali ini. Alhamdulillah, semoga kita wanita bersyukur dengan kelebihan yang ALLAH berikan kepada kita semua sebagai wanita. eceh! lelaki? anda tersilap baca entri.LOlzz.

Thanks for reading.

You May Also Like

13 kata-kata indah...

  1. bolela guna tips kat sini untuk bisnes nanti :)

    ReplyDelete
  2. wow...good luck Hazanis..semoga terus maju dgn businessnya..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe tq syikin. lau ada yg berkenan bgthu eh. blh bg hrga special.:)

      Delete
  3. terima kasih:) info yang sangat awesome.. i really need this opportunities:)
    hihi..by theway, i did follow u..hope u can follow mine too ^_^

    ReplyDelete
  4. waa baik punya opportuinities ni..goodluck mek cah :)

    ReplyDelete
  5. Tq dg pkongsian ni hazanis comel....

    ReplyDelete
  6. Thanx..menarik entry awk ni..teruskan usaha mendorong wanita berbisnes ye..gud luck!!

    ReplyDelete
  7. mesti ramai orang perempuan suka nih..

    ReplyDelete
  8. WAH TIPS YANG BERGUNA HAHAHAHA

    TAPI I X PERNAH GUNA LIBRESSE HAHA

    ReplyDelete
  9. Betapa utgnye kita jd pmpn kan

    ReplyDelete
  10. very inspired...semua org memerlukan inspirasi untuk sukses...semoga sukses selalu hazanis fashion :)

    ReplyDelete

siapa komen, dapat bunga ♥