RESEPI

TRAVEL

TIPS

Sabar...2 minggu lagi...:)

by - 12:37 AM



Assalamualaikum L.O.V.E.....:)

Ya ALLAH penat bebenor dua tiga hari nie...nak buka blog kesayangan pun tak sempat..nak blogwalking seperti dulu lagi la tak sempat....yang sempat hanya lah tengok facebook notification dan komen di blog jer...tu jer yang aku sempat....haishhh maaf yer diatas kesibukan aku nie......hari nie jer tak lekat kat umah...pagi-pagi lagi bangun pi Pasir Mas untuk hantar barangan hantaran untuk digubah..katanya seminggu sebelum majlis perkahwinan berlangsung boleh la pi ambil...Hohoho, tugas tu aku serahkan kat abah sebab masa tu aku kat Shah Alam....masa tu la pengajian untuk semester baru bermula....terasa malas sangat nak balik Shah Alam...apa kan daya tu semua tugasan sebagai seorang mahasiswa...yer dok???:P

lepas balik dari  Pasir Mas  terus jer ke Pengkalan Kubur......tempat membeli belah yang bebas cukai...Lolzzz kata jer bebas cukai tapi kalau beli banyak sangat benda tentu la kena bayar cukai...tapi nasib baik tadi tak kena...hoho trimass pak cik kastam......bagi aku antara  Pengkalan Kubur  dengan  MUNDUK  tentu la munduk lebih baik...tapi???...sekarang munduk tak boleh pergi dah......Hohoho sedih....kerinduan tahap gaban kat  MUNDUK  sebab harga kat sini dengan munduk jauh berbeza...kadang-kdang harga berbeza dalam RM10 pun hadow.....huksss

nak tahu ceritera MUNDUK??Klik sini, 

sesungguhnya muko tengoh bosey lajok maso nunggu ma aku madoh....kan aku 
ranggos stereng keto tu kea...muahahaha

balik dari  Pengkalan Kubur , rehat sebentar  solat dan bla bla terus pi temankan mak aku ke rumah jiran-jiran dan saudara mara mak aku..yelar, kad jemputan kena edarkan..nanti tak der lak orang yang nak datang umah aku nanti majlis perkahwinan akak aku berlangsung..kan sedih macam tu......tugas aku hanya la jadi driver, duk dalam kereta diam-diam...tak payah kuar...nanti jadi lama lak peroses mengedarkan kad jemputan tu.....korang faham-faham la kan kalau orang perempuan yang edarkan kad kawin mesti lama..pot pet  pot pet...haishhhh kalau abah aku kejap jer sebab dia tak banyak cakap.....Ngeeeeeee..:)

dah, masa untuk tidur...esok lak lepas subuh kena bertolak ke terengganu lak...ambil adik kesayangan aku DIELAH yang belajar di UNISZA, gong badak tu....Nite.....

p/s::aku perlu bersabar....bila majlis perkahwinan kakak aku berlangsung ringan la sikit tanggungjawab aku....tak perlu kehulu kehilir dah...^^

You May Also Like

10 kata-kata indah...

  1. naik kancik klabu kan?ade lalu alor pasir mase ni kan?hehe

    ReplyDelete
  2. ranggos laluh stereng tu,muehehehehe.....tak sabar nak date ngn awok :))

    cepat la balik shah alam,hehe

    ReplyDelete
  3. hahah sapo kato munduk tok leh nok gi..mu jah tok reti nok gi..ehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. acu mun ajar caro nop g munduk loni??sbb bunyi kaba bot hop duk tpi tu pun xdop doh loni..hiksss

      Delete
  4. wahwah!bkpow xleh g dh munduk? huuu~ xajim g lg alah munduk =.=

    ReplyDelete
  5. SAbar ye sabar....sabar itu separuh dari iman...haaa..

    urm,jemput join contest Kedai Kiz "The OH!SEM tagline contest" yer,,

    ReplyDelete
  6. kakak ke yg kawen...hehe..

    adik belajar kat unisza?? akak pun ex-student kusza..=)

    salam kenal..

    ReplyDelete

siapa komen, dapat bunga ♥