RESEPI

TRAVEL

TIPS

Pakej Murah Sewa Van Bandung Jakarta

by - 12:45 PM

Pakej Murah Sewa Van Bandung Jakarta

Pakej Murah Sewa Van Bandung Jakarta dari EmirTour - Rindu Bandung ! itulah perkara pertama yang Mek Cah dapat cakap sebab masa pertama kali ke Bandung, ketika itu masih single dan kali ke-2 berdua dengan suami selepas kami berkahwin. Wajib baca ''TIPS BERCUTI KE BANDUNG' bagi korang yang bakal ke sana. Pasti sekarang makin banyak tempat menarik untuk dilawati. Memori 'PENGINAPAN SELESA DI BANDUNG V HOTEL & RESIDENCE', Oh ya! perkhidmatan dari EmirTour memang terbaik dan puas hati. Untuk yang masih tercari-cari travel agensi yang boleh dipercayai silalah gunakan perkhidmatan dari EmirTour. Semuanya ada tau, setiap bulan banyak promosi-promosi yang ditawarkan. Selain pakej pelancongan,  EmirTour juga menyediakan Pakej Murah Sewa Van Bandung Jakarta

Pakej Murah Sewa Van Bandung Jakarta dari EmirTour - Perkhidmatan sewa van Jakarta ke Bandung untuk 4D3N boleh memuatkan 12-16 penumpang termasuk pemandu. Namun harga sewa van Jakarta Bandung boleh berubah setiap tahun ikut harga minyak terkini. 

Sewa Van Jakarta Bandung 12 penumpang - Hubungi  EmirTour
Sewa Van Jakarta Bandung 16 penumpang - Hubungi  EmirTour


Pakej Murah Sewa Van Bandung Jakarta

Pakej Murah Sewa Van Bandung Jakarta 

Pakej Murah Sewa Van Bandung Jakarta

Maklumat tambahan :-

Jarak antara Jakarta ke Bandung bergantung kepada cuaca dan laluan trafik. Jarak normal paling cepat 3 jam namun sekiranya jem teruk boleh ambil masa 4-5 jam perjalanan. Oleh itu, Sewa Van Jakarta Bandung disesuaikan melalui total penumpang sekiranya padat mungkin penumpang tidak selesa. Yang bawa bayi dan kanak-kanak perlu di perhatikan tahap keselesaan jadi perlulah bijak memilih van untuk percutian anda.

Korang boleh tengok review dari pelanggan  EmirTour. Apa-apa pertanyaan boleh terus hubungi EMIRTOUR. Promosi tambang murah AirAsia untuk dapatkan harga kasih sayang. Tapi kena rajin survey, haaa gitewwww. Selamat bercuti!

Pakej Murah Sewa Van Bandung Jakarta

You May Also Like

0 kata-kata indah...

siapa komen, dapat bunga ♥