Review Vitamin C Injection Untuk Kulit Cerah

Review Vitamin C Injection Untuk Kulit Cerah | Mek Cah perasan ramai sangat sekarang gadis-gadis diluar sana yang mempunyai mempunyai kulit gebu gebas dan bebas dari masalah kulit muka, kadang-kadang cemburu dengan mereka maklumlah kata orang bila kulit muka cantik sempurna secara automatik kita akan berkeyakinan tinggi apabila berhadapan dengan orang ramai. Sebelum ini Mek Cah bergosip dengan adik kesayangan tentang kulit licin dengan vitamin c injection. Humm selalu diorang yang kulit licin ni pakai apa eh boleh dapat kulit licin macam tu. Akhirnya persoalan Mek Cah selama ni terjawab kerana kebanyakan gadis diluar sana mengambil vitamin c injection untuk dapatkan kulit cerah bebas dari sebarang cela. Iskkk bila dengar pasal injection terus rasa meremang bulu roma maklumlah takut ianya berisiko dan kulit badan makin bermasalah. Rupa-rupanya tidak semestinya boleh injection sahaja tau, tetapi vitamin ini boleh dicampur dengan losyen kegemaran korang dan sapu di bahagian kulit badan ataupun korang boleh campur vitamin tersebut dengan krim malam korang. Tetapi mungkin juga yang kulit cantik itu amalkan produk 'Vitamin C 1000mg Pahang Pharma'. Opsss!


Fuh!!! lega tak perlu main cucuk-cucuk bagai maklumlah sekarang Mek Cah pregnant takut effect pada kandungan Mek Cah ni. Jadi untuk cantik dengan langkah yang selamat Mek Cah hanya gunakan pada kulit badan Mek Cah dengan mencampurkan vitamin c tersebut dengan losyen kegemaran, sapu sehingga rata dan bangun pagi keesokannya memang berpuashati dengan kulit badan yang ternyata segar dan semakin cerah. Malah masa Mek Cah masak hari tu terkena percikan minyak di tangan sehingga menyebabkan parut, namun selepas disapukan vitamin c ini ianya hilang. Alhamdulillah, syukur.

Jadi Mek Cah yakin ramai lagi wanita di luar sana sedang mencari vitamin c injection dan mahukan kulit putih berseri, sekaligus mahu sekatakan kulit. Nak dapatkan tona kulit sekata bukan perkara yang mudah, tapi mesti ada jalan penyelesaiannya. V-C Injection  ialah vitamin C tulen untuk injection ataupun boleh juga untuk kegunaan luar. Bagi yang takut nak injek boleh apply kat seluruh kulit wajah macam Mek Cah buat sebelum ini. Tetapi untuk kulit muka Mek Cah masih belum berani tunggu hasil yang memuaskan dahulu untuk bahagian kulit badan. V- C Injection sangat berguna untuk pemutihan kulit dan mencerahkan kulit supaya tona kulit menjadi lebih sekata. 





Kalau korang perasan ramai gadis Thailand mempunyai kulit yang tersangat cantik. Rupanya ramai yang mengambil injection dan amalkan V-C Injection ini.
Vitamin C Injection bertindak sebagai bahan yang boleh mengecutkan jerawat, membersihkan muka dari sisa-sisa kotoran. Wah! patut la kulit mereka cantik.
 
Cara Penggunaan Suntikan Vitamin C
1. Di benarkan SEKURANG-KURANGNYA SEKALI SEMINGGU sahaja.
2. Banyakkan minum air masak sekurangnya 3 liter sehari.
3. Elakkan dari minum minuman berkafein & air kelapa .
4. INGAT ! Ini bukanlah suntikan botox yang akan berkesan dalam masa seharian / sebotol. Suntikan ini mengikut hormon . Habiskan sekotak anda akan nampak perbezaan pada kulit.
5. SABAR & TIDAK OVERDOSE menggunakan suntikan vitamin C .

6. Ikut peraturan. In shaa Allah akan nampak perbezaan selepas penggunaan. 
Untuk kegunaan Injection :
Tidak digalakkan kepada orang yang mempunyai tekanan darah tinggi, aterosklerosis, penyakit jantung atau apa-apa penyakit kronik dan wanita hamil atau menyusukan anak.


 Manakala cara-cara putihkan seluruh kulit badan dengan Vitamin C tanpa suntikan ialah:
  •     Campurkan V-C injection kedalam lotion
  •     Masker bersama V-C injection
  •     Boleh diadunkan bersama krim muka, pelembab muka dan foundation
Cara Penggunaan untuk luaran :
  • Campurkan kedalam krim muka / losyen / krim pelembab / atau apply terus ke kulit.
  • Jika terus apply ke kulit muka biarkan 20-30 minit, kemudian bilas dengan bersih.
  • Untuk dapatkan kulit yang lebih putih dan mulus sekata, gunakan 2-3 amp sapu rata keatas kulit yang anda nak cerahkan, cth siku, ketiak, lingkaran gelap bawah mata dan banyak lagi.
Vitamin C Injection mengandungi Ascorbic Acid ( Vitamin C ) 500mg setiap ampoule.
Kepada yang berminat boleh dapatkan produk Vitamin C Injection ini dengan 'Adeena White Shope'.

Contact no : +01112971868


Lihat pada kulit tangan tau jangan pada muka. Lolzz
Mek Cah jamin produk ini berkualiti tinggi dan sangat serasi dengan kulit badan Mek Cah setelah menggunakannya. Harga berpatutan dan ianya mampu milik. Kalau masih teragak-agak untuk gunakan sebagai suntikan gunakan sahaja sebagai lotion. Opss! ikut je cara Mek Cah. Okay papai.

--SMS/WHATSAPP/VIBER : +6010-8931044 --

9 ulasan:

  1. Baru nak cuba .. harap berkesan kat sa sbb kulit kusam n banyak jerawat😩

    BalasPadam
  2. Baru nak cuba .. harap berkesan kat sa sbb kulit kusam n banyak jerawat😩

    BalasPadam
    Balasan
    1. emmm jadi tak guna vc injection? i bru nk cuba ni

      Padam
    2. Sy pon bru try nie

      Padam
  3. guna lotion apa?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Lotion vaselin, gabungan yg baik

      Padam
  4. 15.7.2016 baru mulai pakai + johnson baby lotion, harap ok le ye Pn. Mek Cah

    BalasPadam
  5. thankyou so much for the information... thinking of using it...

    BalasPadam
  6. Salam sis anis , nak tanya sesuai x tuk ibu yg lpas abis pantang..? baby xbf sda .. tq

    BalasPadam

siapa komen, dapat bunga ♥ ^^◕‿◕✿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...