Alhamdulillah......Baru boleh bernafas...




Assalamualaikum sahabat blogger sekalian...

love this picha...credit to photog Ridzwan Rashid..

hari nie aku rasa bersyukur sangat sebab semuanya telah berakhir...hoho penderitaan menanggung assigment yang tak pernah selesai..lagi-lagi subjek yang membuatkan aku sentiasa je nak muntah..nak tahu subjek apa??hoho VB aka programming weh....Fuhhh memey stress gilosss blajar subjek nie.....masih ku ingat 3 hari berturut-turut aku tido lepas subuh gara-gara encik  assigment...so balik kampung hari tu pun tak aman asyik duk pikir pasal  assigment nie...tup top terpaksa datang awal ke puncak semata-mata encik  assigment  punya pasal..hoho markah tu beb, so tepaksa la aku berkorban..yer dok???

lagi satu...
sekarang boleh la aku pilih siapakah pemenang contest pertama dari aku tu...
haisshhhh sekarang baru ada masa.....mesti korang terkilan kan sebab pengumuman siapakah pemenang masih belum di buat...so sowwwwwwwwwi okeyh!!...benda nie aku tak sengaja....sebab banyak bendo yang perlu aku buat..lagi pun aku dah janji dengan korang semua tentang pengumuman pemenang akan dibuat 
selewat-lewatnya 15 hb kan??so tunggu la eh...mungkin pengumuman
 tu akan dibuat awal sikit...
sabar tau...^^


Dah tu je aku nak cakap..
ehem nanti aku update entry pasal outing di hujung tahun 2011...
nanti nak tunjuk picha kegemaran saya...auwww sopan gituw dengan membahasakan diri dengan perkataan saya......kan??Lolzz

Mood:: boley la layan blog kesayangan sampai lebammmm!!
Papai...^^

p/s::jom berjimba...final exam lambat lagi..:P





--SMS/WHATSAPP/VIBER : +6010-8931044 --

4 ulasan:

  1. bestnye assignment sume dah settle . jom chillax and have some fun . weee

    BalasPadam
  2. nizam::credit to photog la ijam..:)

    BalasPadam
  3. princess::jom berjimba sama-sama..:P

    BalasPadam

siapa komen, dapat bunga ♥ ^^◕‿◕✿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...