RESEPI

TRAVEL

TIPS

Masam manis KELCHEFF2011 Vs GreenV

by - 2:01 AM

(KAMI IKHLAS MEMBANTU)



Lalalala..alhamdulillah aku terpilih menjadi sukarelawan sepanjang KELCHEFF berlangsung…xsangka, ingatkan xterpilih…wink**



(Ubay Qnet dan Dato Muez Sabri selalu je buat lawak)


So tugas aku sebagai PAPA TANGO..hiksss mesti korang pelik kan???
Ok lar….PT means Penyambut Tetamu…ahai penyambut tetamu la sangat…..muka aku sepanjang KELCHEFF ni adalah tolong peniaga dari China ok!!..susah betui untuk berkomunikasi….adduss so pandai2 la memahami nye yer..:P

Firt day menjalankan tugas sebagai sukarelawan mmg bersemangat giler…biasa la kan kita keje ni kena la ikhlas….boss jemput duduk pun xmau..berdiri jer..hah amek kau bila balik umah terus tido…mmg lenguh kaki ohh…..setia la konon..:P



(WANTED!!)


(Muka tengah ponteng taklimat petang!!langsung xbersalah..euwww!!)


Memang happy giler lah sepanjang KELCHEFF berlangsung…dapat kawan baru dan dapat pujian dari boss…’awk bagus’…!!!..ngeh3 kembang hidungku…dan satu lagi “ayah n mak awk ada keturunan cina ke??’..nah amek ler….owwhh no no no no..langsung xder….melayu asli ok!!..tp xper sekurang2nye ada gak orang tnye soalan mcm tu…hihi yang tnye bukan sapa2 pun..anok pinok sep cino ore klate kato..hahaha  tu orang china sendiri tnye mcm tu…kembang hidung..muehehehe



(boss kat depan booth aku ni mmg baek hati!!..dengan aku pun dia belanja..)



(Muka budak baek join gotong royong di pasar ct khadijah..)


Yang paling bahagia ada gak orang china ni cakap’ u are beautiful’ ngeh3..pandai yer budak ni  buat ayat..umur mmg la dah 18 tahun..tp Nampak sebaya aku ok….ehem hensem gak..gatai!!!....

Ok..ramai gak aku jumpa member FB di KELCHEFF..ada yang cam ada yang x…so sorry weh lau xprasan….kadang2 byk sgt customer…hummm xsempat melayan member2 aku ni..bukan sombong okey!!...T____T






(ini la jojo..dia tersangat baek…cantik + comel tau..suke je tgk dia..)



(Aum3!!)



(Mcd lepas dapat gaji..jgn jelssss tau!!...)
Yeah!!!


Kawan baru….ramai gak la….ngeh3 semuanya xsombong…sporting habis….yg penting group kami sentiasa tolong menolong….ngeh3

Last day KELCHEFF mmg sedih…semua kenangan akan ku simpan…yg gurau2 tu mmg aku bahagia sgt….terutamany Ubay Qnet dan Muez selalu je buat lawak..mmg xkan boring sepanjang aku bekerja…..

Moh kita layan pic sepanjang KELCHEF2011tu….xmau dah sedih-sedih..:’(



(Jual3….3--> Rm10..ngeh3)



InsyaALLAH di laen masa kita ketemu lagi…tringat kat gadis china ema dan jojo…dengan diaorang la aku paling rapat….wlpun kadang2 aku xfaham ape yang diaorang cakap..hihi

Layan!!


Kami adalah sukarelawan
Kami berkhidmat sumbang tenaga
Ganjaran bukanlah ukuran
Kami Ikhlas Membantu segala

Salam disambut tangan dihulur
Wajah ceria sepanjang masa
Bersatu hati berpadu tenaga
Kami Ikhlas Membantu selama

Green-V terus melangkah
Ikhlas membantu komited sentiasa
Green-V semangat membara
Ikhlas membantu tak kira masa

Selamanya siap sedia
Etika, disiplin, jujur setia
Bergandingan tak kira bangsa
Menjulang aspirasi mulia

ASSALAMUALAIKUM...^^


                                   

You May Also Like

6 kata-kata indah...

siapa komen, dapat bunga ♥