RESEPI

TRAVEL

TIPS

..::::::MINGGU BUSY::::...

by - 4:55 PM



S.A.L.A.M

sekarang baru aku fhm yang sambung 'degree' ni bukan nyer senang....semua sangkaan aku salah.....masa mula-mula dapat tawaran sambung pegajian dalam bidang rekod, uishhh menangis aku....sampai satu hari duk menangis memikirkan tentang nasib aku lau belajar di shah alam ni tambah-tambah dengan subjek yang aku xberapa suka dan yang amat 'BORING' nie..Ya ALLAH begitu berat dugaanMu...sekarang aku redha dengan ini semua walaupun aku apply kos library masa tu...kadang-kadang aku cemburu gak tengok member aku semua yang ambil kos library tu...mcm best jer....kat sini dah la nk jumpa kawan yang betul-betul rapat susah....tambah-tambah jauh ngan family...humm ma abah cakap belajar mana-mana pun sama yang penting belajar bersungguh-sungguh....

Now, Aku kat UITM Puncak Perdana, Shah Alam...tp langsung aku xingat nasihat parent aku..belajar cincai-cincai..Lau family aku tahu, mesti sedih diaorang...sekarang dah nak exam, keje sekolah pun banyak tambah keje by 'group'..mencari yang berkerjasama betui3 susah..lau masa diploma xder lah seteruk cam nie....


tiba-tiba jer teringat member aku sorang ni.....humm dari part1 sampai la habis diploma aku sentisa ngan dia...buat keje sekolah pun sama-sama..T____T


(lucukan pic nie.....zaman muda-muda...masa minggu MMI part1 dip..)

ni la member aku masa mula-mula masuk UITM Machang dulu..sampai la habis diploma...sekarang kami terpaksa berpisah sebab NOR dapat sambung pengajian dalam bidang 'LIBRARY'....cam aku pengurusan rekod....addusssss xsuker !!!....mau ke kedah jugak......T_____T




dan sekarang...hidup perlu diteruskan......semuaNya kna redha...sekarang masa untuk busy ngan keje sekolah yang bertambung tambah-tambah nk dekat study week nie...semuanya kna di selesaikan...walaupun xsuka terpaksa laluinya jgk......insyaALLAH, mungkin ada hikmahnya terjadi perpisahan ini...


Buat ma dan abah, nisah minta maaf sgt2 sekiranya selama ni banyak main-main...sekarang aku mahu berubah dan mahu mengubah nasib keluarga kita....insyaALLAH...ini janji anakMu...

You May Also Like

6 kata-kata indah...

  1. orang kata bile masuk degree nie makin susah la jawapnye...tapi asalkan usah,doa banyak2 insyaallah boleh buat..pupuk minat tu slow2 ok...goodluck

    ReplyDelete
  2. farah::yup degree mmg susah..banyak kena bersabar....:)

    ReplyDelete
  3. ariff:::sokmo leh kat ku berat....lolz

    ReplyDelete

siapa komen, dapat bunga ♥