RESEPI

TRAVEL

TIPS

Pertunangan emy & ewan….

by - 3:48 PM

Bila nk kawin?????
Ahaksss aku pulak yang teruja…ape2 pun aku tumpang bahagia bila tgk kawan aku bahagia….:)

Couple+tunang+ kawin=bahagia
Itu yang aku doakan..hihi


Emy ni bestfriend aku masa kecik2 dulu..
Perkenalan kami bermula masa sekolah rendah..kat situ la aku knal dia…
Hahaha masa dulu2 nakal gak la emy ni tp comel….
Sampai sekarang pun kecomelan makin terserlah….

Tunang emy ni aku xknal..tp aku doakan semoga cepat2 la kamu kawin..hihi
Xsabar nk makan nasi minyak….



Wawwww!!!
Meriah betul majlis nie..
Siap ada pelamin lg…
Tema kuning dan putih…sesuai g2….>.<

Emy kelihatan cantik di hari pertunangan nye..
Jeles aku..hihihi
Make-up nmpak natural…..hahaha
Siap tempah juru makeup lg….
Melayang RM100 untuk make up nie…
Xpe2, yang penting puas hati…hihi


 
Chooop!!!
Aku xnk lepaskan peluang bergambar ngan emy nie..
Hihihi


Leh merasa sikit duduk atas pelamin..hahaha
Gatai!!!!


 
Bila ke majlis macam nie…malu nk g sorang2..
So mesti la berteman…
Jiebah menjadi pasangan aku ke majlis pertunangan emy…hihi
Baru happy……

Ni geng2 emy….
Hahaha aku xberapa knal dieorang nie..
Tp kira ok la aku dapat masuk gak ngan dieorang nie…..
>.<


 
Cantik giler hantaran yang pihak lelaki bagi…
Hummmm comel
Tentu mahal….hikhik

Alhamdulillah semua majlis berjalan dengan lancar…….
Semua orang puas hati..termasuk la aku….

Hihihi

Cukup suda>…….<

Bye….

p/s:::xtahu nk tunang ngan sape..huksssssss

You May Also Like

2 kata-kata indah...

  1. cantiklah
    (:
    semoga berbahagia
    (:

    ReplyDelete
  2. :)
    thanks anisa....
    member yg nie mmg cntik pun...
    anisa pun cntik gak...:)

    ReplyDelete

siapa komen, dapat bunga ♥