RESEPI

TRAVEL

TIPS

Fesyen Baju Raya Budak 2020

by - 3:41 PM

BAJU RAYA BUDAK 2020

Fesyen Baju Raya Budak 2020 | Ramadhan dan Aidiladha bakal menjelang, pasti ramai ibu ibu sedang mencari tema warna baju raya untuk anak-anak lebih-lebih lagi kalau ada anak perempuan tentunya nak fesyen baju raya yag diva serta harga yang berpatutan. Macam Mek Cah sendiri tengah pening cari baju raya untuk anak dara Alisha Safiya memandangkan tahun ni dah bersekolah. Mesti pentingkan keselesaan dan harga pun berpatutan. Alahai cepat betul anak dara membesar. Masih teringat 'Pengalaman Bersalin Anak Pertama di KBMC'. 

Macam ni, supplier dah mula hantar design baju raya kanak-kanak perempuan. So Mek Cah masih pening sama ada perlu ambil stok untuk dijual atau tidak . Gigih fikir sebab sekarang tengah sibuk uruskan anak sekolah memandangkan Adam Sufi pun masih kecil lagi yang memerlukan lebih perhatian. Lagi satu Mek Cah juga sibuk uruskan barang pre-order untuk kasut raya budak di instagram @thecumi.kids dan facebook @kasutbudakmurah . Mana tak pening fikir itu ini dengan tanggungjawab hakiki sebagai seorang isteri. Sobsss

BAJU RAYA BUDAK 2020

BAJU RAYA BUDAK TERKINI

BAJU RAYA BUDAK
BAJU RAYA BUDAK PEREMPUAN
FESYEN BAJU RAYA BUDAK 2020
FESYEN BAJU RAYA BUDAK 2020


FESYEN BAJU KEBAYA BUDAK

Bagi korang onnzzz ke tak onnzzz kalau Mek Cah jual baju raya budak untuk tahun ni. Insyaallah harga mampu milik. Disebabkan fesyen comel-comel terus sampai sekarang teringat tau untuk ambil stock yang dijangka sampai pada Mac 2020. Komen dibawah tau untuk pendapat korang. Terima kasih.

You May Also Like

2 kata-kata indah...

  1. alahai comeinya semua baju-baju tuh... geram nengoknya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nis pulak geram nk rembat semua utk anak dara. 😅😅

      Delete

siapa komen, dapat bunga ♥