RESEPI

TRAVEL

TIPS

Traveloka Tempahan Hotel dan Penerbangan Dengan Mudah!

by - 12:47 AM

Traveloka Tempahan Hotel dan Penerbangan Dengan Mudah | Pasti ramai disini yang bercita-cita untuk menjelajah dunia. Tetapi masalah utama ialah tiada bajet dan masa sesuai. Betul tak? Jangan risau Traveloka mampu merealisasikan impian korang untuk melancong keseluruh dunia. Dengan bajet terendah pasti korang tidak lagi bermimpi tau. Untuk makluman semua Traveloka merupakan website yang boleh dilayari untuk menempah mana-mana hotel dan penerbangan yang korang inginkan. Apa yang lebih menarik apabila wujudnya Traveloka apps yang membantu kita semua mendapatkan hotel dan penerbangan murah dengan mudah dan cepat dengan harga terendah. Yang mana dah lama mengidam ingin ke Korea boleh la cuba survey harga melalui Traveloka dan yang penting sekali jangan lupa tips 'Perkara Yang Kita Perlu Tahu Kalau Melancong Ke Korea?' memang sangat berguna kepada mereka yang bakal ke sana.

TRAVELOKA
Traveloka Tempahan Hotel dan Penerbangan Dengan Mudah
Okay sekarang fokus kepada Traveloka App !. Mek Cah dah lama install Traveloka App di telefon pintar OPPO untuk memudahkan Mek Cah mencari hotel dan penerbangan dengan harga terendah. Selalunya husband Mek Cah dalam setahun tu ada la dalam 3 kali perlu ke Kuala Lumpur untuk urursan kerja jadi memang wajib kami mencari hotel penginapan di Traveloka App.
 
Antara kelebihan Traveloka App yang mesti korang tahu ialah :-
 
1) HARGA BERPATUTAN
Memang teruja sangat apabila korang bakal melihat harga yang ditawarkan tersangat berpatutan dan mampu milik. Pasti korang akan terus gelojoh untuk menempah hotel dan penerbangan untuk bercuti bersama keluarga ataupun kawan-kawan kan? Korang boleh pilih dari hotel bajet sehingga lah kepada hotel mewah yang mengikut bajet korang. Banyak pilihan penerbangan yang disediakan seperi Asirasia, Malaysia Arlines, Firefly, Malindo dan sebagainya mengikut harga terkini dan terendah. Dekat situ korang boleh membuat pilihan yang mana berkenan dihati.
 
2) PRICE ALERT
APLIKASI Traveloka
Lagi satu dengan Traveloka App korang akan dapat notification apabila terdapat penerbangan yang bersesuaian dengan bajet serta tarikh untuk penerbangan korang. Sebelum menempah penerbangan sudah tentu korang akan fokus kepada 'harga terlebih dahulu kan? Jadi dengan Traveloka App korang akan sentiasa dapat 'price alert' untuk memudahkan korang memilih hotel dan penerbangan yang sesuai dengan harga terendah dan mengikut bajet korang.

 
3) SEARCH DAN BANDINGKAN HARGA
Dengan Traveloka App korang juga boleh search dan bandingkan harga yang ditawarkan dengan pilihan penerbangan dan jenis hotel di mana korang boleh uruskan dengan mudah dan cepat. Tidak perlu lagi korang ke travel agency untuk pilihan penerbangan kerana langkah itu semua tersangat lah membazirkan masa. Hello! sekarang zaman teknologi IT jadi gunakan peluang ini untuk memudahkan urusan kita seharian. Ingat tau Masa itu Emas, jadi dah ada yang senang gunakan sahaja step yang senang dengan Traveloka App .
 
4) EXCLUSIVE DEALS DAN PROMOSI
APLIKASI Traveloka
Opssss! lagi satu Traveloka App ada exclusive deals untuk ahli Traveloka App. Nak tahu exclusive deals apa kena lah cuba install dahulu dan rasakan keistimewaan apabila korang install Traveloka App. Selepas itu boleh la kongsikan dengan kawan-kawan dan ajak mereka semua untuk install sekali. Mana tahu korang boleh buat reunion dekat overseas giteww. Eceh!
 
5) TIADA CAS TERSEMBUNYI
Tanpa harga terselindung! percayalah masa korang search tu adalah harga tetap yang ditawarkan tanpa cas tersembunyi. Contoh apps yang lain rasanya belum termasuk TAX bagai kan? tetapi dengan Traveloka App korang kena percaya ianya sangatlah berbaloi kerana harga yang tawarkan terbaik dari ladang gitewww. Opss semalam dah search penerbangan ke Bandung, harga memang murah berbanding ditempat lain. Okay tak dinafikan sekarang rindu sangat sama Bandung sebab sekarang makin banyak tempat menarik di bandung. Sobsss

Traveloka Tempahan Hotel dan Penerbangan Dengan Mudah
KLIK LINK INI UNTUK INSTALL
Apabila dah ada Traveloka App urusan korang pasti makin senang dan cepat. Hari-hari boleh tengok promosi yang ditawarkan di Traveloka. Jadi jangan lupa install terus Traveloka App disini 'http://www.traveloka.com/x/myblogger-app' untuk memudahkankan korang search dan book penerbangan dan hotel dengan cepat dan mudah dengan harga terendah. Mek Cah dah, kini tunggu giliran korang pulak. Yang penting Traveloka App sangat membantu Mek Cah untuk dapatkan hotel dan penerbangan dengan harga terendah.

You May Also Like

1 kata-kata indah...

siapa komen, dapat bunga ♥