RESEPI

TRAVEL

TIPS

Beli belah dengan Cermat di Zalora Malaysia

by - 10:09 PM


Dengan perkembangan teknologi pada masa sekarang anda munkin hairan dengan hanya carian perkataan di laman web boleh menyenangkan kerja kita. Tidak lagi kita hairan dengan kemudahan internet ini kita dapat menyenangkan kerja kita bukan sahaja di tempat kerja tetapi dalam kehidupan seharian kita.


Pada zaman siber ini dengan hanya beberapa klik pada tetikus anda, anda boleh memperolehi maklumat serta kemudahan yang tidak terhingga. Perniagaan internet merupakan salah satu aktiviti perniagaan yang menggunakan teknologi yang canggih atau lebih dikenali sebagai e-dagang iaitu melakukan urusan jual beli antara peniaga dengan pengguna melalui Internet. Di Malaysia, aktiviti perniagaan Internet semakin terkenal dan mendapat sambutan yang hebat.


Yang paling istimewa antara semua adalah kemudahan membeli belah tanpa membuang masa anda dalam kesesakan lalu lintas untuk pergi ke pusat membeli belah. Kebanyakan wanita mungkin tertanya- tanya, kenapa ada segelintir lelaki tidak suka pergi membeli-belah? Ini adalah kerana kesesakan yang terlampau dan penantian membeli dan memilih barang yang disukai mengambil masa yang lama. Kebanyakkan lelaki suka membe-libelah dengan selesa dan senang mereka tanpa merasai rasa penat dan kebosanan.



Selain itu, membeli- belah tanpa perancangan dan berbelanja tanpa berfikir merupakan amalan yang tidak baik dan merisaukan pihak lelaki. Perancangan untuk membeli-belah boleh monolong dalan usaha berjimat cermat untuk masa kelak dengan hanya membeli barang keperluan sahaja. Dengan pilihan yang banyak kita mudah terpengaruh untuk membeli tanpa perbandingan harga dan perancangan secukupnya. Ini menyebabkan kita berbelanja tanpa berwas-was untuk masa kelak.


Tetapi dengan adanya laman web Zalaora Malaysia sekarang, masalah ini dapat diselesaikan tanpa rasa susah hati. Kita boleh melakukan pembelian kita di laman web dengan memilih saiz dan warna serta pilih barangan yang dihendaki daripada 400 jenama di satu tempat. Anda tidak pelu lagi mencari masa dan mebuang tenaga untuk singgah di kedai- kedai untuk memilih satu barang. Zalora merupakan destinasi bagi fesyen di Zalora Malaysia masa terkini dan sedang membangun untuk memberi kita keselesaan untuk membeli belah pada bila-bila masa.


Zalora Malaysia merupakan “fashion latest Destination” yang memberikan kita pelbagai intensif untuk mendapat diskaun yang boleh digunakan untuk berjimat. Dengan masalah kenaikan harga barangan sememangnya begitu ketara bagaikan bangkai gajah tidak dapat ditutupi nyirunya lagi terutama di Bandar, kita tidak perlu risau untuk berjimat cermat kerana dengan pembelian secara online membolehkan kita berjimat tanpa berbelanja dengan banyak.

Sebagai pengguna, kita perlu memiliki sifat-sifat pengguna yang bijak untuk berupaya mengharungi kehidupan sebegini dan menjadi pembeli yang cermat. Dengan adanya Zalora, kemunkininan ini boleh menjadi realiti untuk membawa rakyat Malaysia ke cara menjadi pembeli yang cermat dengan perkembangan teknologi. Marilah kita mencuba cara yang alternative dan menyenangkan kerja kita dengan pengalaman yang baru.

By Kathy, Writer at Zalora Malaysia. She likes messing around and jamming around with the flow of life and living every moment of it as how it is.

Untuk maklumat lanjut, layari:


Thanks for reading.

You May Also Like

14 kata-kata indah...

  1. Fie sokmo tempting nak beli sini tapi fie baca banyak sangat review dan komen yang tak puas hati pasal servis zalora. Tu hok buat fie malas beli takut jugak

    ReplyDelete
  2. klu bnda2 cm ni , mata ni cpt je terbukak..he

    ReplyDelete
  3. i love Zalora..esspecially their heels,wedges :)

    ReplyDelete
  4. saya setuju dengan awak sebab apa lelaki tak suka shopping tu..hehehe

    ReplyDelete
  5. @fifie
    tu no komen..mek cah sdiri xrajin guna service dio..hehehe

    ReplyDelete
  6. asalkan sampai barang takpe

    ReplyDelete
  7. jrg beli on9 sbb xdpt tgok face 2 face..p lw beli tudung suka on9..heheh

    ReplyDelete
  8. Entah kenapa ada komen yg tak bagus, tapi yg pasti ada beberapa pelanggan yg ada rasa tertipu dan penghantaran lambat..aku beli online ok je.. :)

    ReplyDelete

siapa komen, dapat bunga ♥