RESEPI

TRAVEL

TIPS

Behind the Scene Telenovela We are Mademoiselle!!

by - 8:52 PM



Assalamualaikum ibu-ibu,bapak-bapak, makcik, pakcik, dan adik kakok sekalian..

ehem dah lama rasanya aku berjanji nak update entry pasal seharian di Space U8 untuk berlakon ala-ala Ombak rindu gituw...eh merepek la plak kan..tak ingat sila klik sini Sophea Isabella si jantung hati Dr Sheikh Muszaphar...aku ada mention tentang janji aku dengan korang semua....ehem sebenornya seharian disana sebab untuk meyiapkan Final project untuk bahasa ketiga iaitu French....antara pelakon yang terlibat ialah ZEA LALOLA, EMY SHA, dan LOVE PAT....eh tu semua pelakon yang di import dari khazastan??eh ada ke tempat tu....Ohhh lantak la.....Lolzzzz fulllmaakkk memang chapet lol nak habiskn scene aku...dah la aku ni nyanyok...kejap-kejap tengook skrip...adddesss memang tak boleh jadi pelakon maaa...pasti kena reject terus...malu kokram....yer dop...Lolzzzz



kami gunakan kesempatan dengan sebaiknya iaitu pose sampai xhingat!!....eh eh big bOs jangan marah tau..:P


bila dah penat berlakon so cari makanan jap...hoho aku dah lama mengidam popcorn dekat pawagam di sana...beli jor, tgk movie  dop pun..syok sangat makan popcorn sampaikan mata pun tertutup...........ehhehehe pehe dok???tok pehe senyap sudoh...kahkahkah



addesss bila kat sana memang sunyi sebab banyak kedai lagi yang belum bukak...orang kat sana pun tak ramai...so kami tidak mempunyai sifat malu untuk bergambor dan berlakon  di area sana...eh eh janji kerja kami siap..alang-alang dah kat sana kami memang tak nak lepaskan peluang untuk bergambor.....elelelee kami bertiga nampok nyer memang suka bergambor tambah-tambah si  ZEA LALOLA  tu..ehehehe terkena kat member aku lak, sebenornya aku pun lebih kurang sama jer.....bab posing no-1..janji puas hati....


Ehem..... si  ZEA LALOLA  nie memy comey lotey bila pakai tudung...seyess aku cakap....kekal kan dengan IMAGE ini Zea....=____='


nie la antara pelakon terhebaq...hoho dah -0 kali terima anugerah pe lakonterbaek!!.................hahaha lebih-lebih suda...padahal hasil video nya tak seberapa...sodih...T____T


dah penat berlakon sempat lagi main poke atas kepalo..boley gituww..idoknya aku bukan jahat, just berkenan dengan riben  ZEA LALOLA  tu jer...chumel kan...:P

penutup tirai sudah bermula..akhir kata semoga korang tidak bosan dengan entry aku nie...update laju-laju sebab mau ke bilik ZEA LALOLA untuk buat programmning...pening weesss main benda tu...huksssss doakan aku dapat siapkanya dengan cepat dan dapat balik ke kampung halaman hari selasa nie..Amin~~~:)

Papai semua...^^



You May Also Like

8 kata-kata indah...

  1. comel lah korang....colourful dress :))

    ReplyDelete
  2. cik hazanis, memg uitm student sibuk wat lakonan utk subjek bhs.anyway gud luck..

    ReplyDelete
  3. korang amat la comel,
    riben kat kepala!?
    cantik cantik:D

    popcorn kat TGV besh :D
    tak tengok wayang pung pocket gi beli:D

    ReplyDelete
  4. lawa2 semua..seb baik tua skit dari ak wakakakaa.(ayat jahat)

    ReplyDelete
  5. sy pernah g mall n..mall baru lg.. cantek lif die..hehe..tp,cool blog kat situ xsedap

    ReplyDelete

siapa komen, dapat bunga ♥