RESEPI

TRAVEL

TIPS

Nak Buat Contest....ada sesiapa nak join tak???=____="

by - 3:37 PM



Assalamualaikum semua...

Alhamdulillah selamat sampai jugak puncak perdana akhirnya semalam.....walaupun berat hati nak datang sini tapi tetap kena datang jugak.....Hummm sedihnya, belum puas lagi cuti 4 hari tu....tapi sedikit terkilan sebab masa aku balik kampung hari tu cuaca kat kelantan baik-baik ajer....tak lebat dan air kat sg. kelantan mulai surut...jadi tak sempat la aku nak main air...sob sob...T____T

nah tepek muka aku yang dah kembali bOlat..baru 4 hari balik kampung dah 1 kg naik...sob sob..T___T

Okeyhhh....asyik citer sedih kan....??..moh tutup citer nie...jom buka buku baru....lagi berapa bulan nak habiskan smester nie...xsabau!!...

Nie haaa, asyik tengok jer blogger lain buat contest...memang terdetik di hati kau nie nak buat contest kat korang semua..tapi tak tahu la korang sudi join ke tak....hehhe sebab hadiah untuk korang dah ada.....kalau jadi aku buat contest nanti aku habak naa..:P

disini jugak aku nak minta la kan pendapat korang semua tentang contest apa yang perlu aku buat..humm ada pendapat tak???kalau ada moh la bagitahu....sebab idea untuk contest dah ada tapi tema apa lak tak tahu....adessss pening gak pikir pasal nie.....


okey....aku tunggu pendapat korang....wiiwwittt...kalau tak der pun terpaksa la aku pikir sendiri sampai lebam...Lolzzz...

P/S:::terima kasih sudi singgah ke blog yang tak seberapa nie...:(



You May Also Like

21 kata-kata indah...

  1. buat je...kompem ramai yg akan join...dun worry...:)

    ReplyDelete
  2. waaa..thnx semua coz bg sokongan..tapi contest pasal apa yg ok??belum ada idea lg nie tjuk apa contest tu...^^

    ReplyDelete
  3. thnx..nampak gaya nya kena buat nie....tgh fikir tjuk contest yg sesuai..:)

    ReplyDelete
  4. just do it, kalo best n menarik confirm ramai join..hani pon nak join...hani punya cuti sem de lagi sebulan..yeeehuuu

    ReplyDelete
  5. okeyh..memang lebih bersemangat nak buat nie..lau contest aku dan bunga okeh??emm ke susah??:)

    ReplyDelete
  6. kiranya org yang brminat jelar join..=)

    ReplyDelete
  7. haaa ! ! sonok tue ! uatla kompem join ! :)

    ReplyDelete
  8. ape ek.. teringin gak nak buat, tp xde idea.. hehe... neway, kalau awk buat, sy join je... hehe

    ReplyDelete
  9. hahahaha konpem ramai laki2 yang join n support klu awak buat contest. kahkahkah.. :p

    ReplyDelete
  10. STUJU!! buat la contest byk2! da xsbar nk join ni.wuhuuu!


    #btw,jom la lepak2 kt blog ktew>>ciksiputsoda.blogspot.com

    ReplyDelete

siapa komen, dapat bunga ♥