RESEPI

TRAVEL

TIPS

Promosi Barang Bayi Murah di Lazada Big Baby Fair 2017

by - 1:58 AM

Lazada Big Baby Fair | Sekarang #Lazada semakin trending di media kerana selalu sahaja mengadakan jualan besar-besaran pelbagai produk jenama popular. Yang terkini tentulah “Big Baby Fair” yang sedang berlangsung sekarang. Dengan peningkatan kos sara hidup, kita semua sewajarnya merancang dengan lebih baik dalam membuat sebarang pembelian. Macam Mek Cah sendiri sebagai seorang isteri perlu membantu suami dalam bijak berbelanja. Lebih-lebih lagi masa beli barang baby semuanya nak jimat kan?. Oh ya! Keluarga Mek Cah sentiasa shopping di Lazada untuk berjimat sebab harga yang ditawarkan lebih murah berbanding shopping di Mall. Setiap masa Lazada menawarkan harga terbaik kepada semua salah satunya '"Box of Joy" Exclusive From Lazada Malaysia'. Yang terkini Lazada ingin berkongsi keceriaan bersama ibu-bapa atau bakal ibu bapa sempena kempen “Big Baby Fair” yang akan berlangsung dari 29 March hingga 2 April ini. Anda boleh menikmati tawaran harga terbaik bagi pelbagai jenis produk bayi!

Lazada Big Baby Fair

Anda berpeluang menikmati diskaun sehingga 80% untuk pelbagai barangan termasuklah lampin, fesyen kanak-kanak dan kelengkapan bayi. 

Antara jenama terkemuka yang para rakyat Malaysia boleh dapatkan sepanjang kempen “Big Baby Fair” termasuklah Drypers, Mamypoko, Huggies, Nestle, Sweet Cherry, Pediasure, Goo.N, Wyeth, Anakku dan Fisher Price dan banyak lagi. Huggies juga menawarkan harga diskaun sehingga 43% untuk kesemua jenis lampin bayi. Menarik kan?

Baby Fair 2017
KLIK gambar ini tau untuk dapatkan harga terbaik dari LAZADA
Tanpa perlu keluar dari rumah, anda boleh membeli belah barangan bayi dengan mudah di Lazada Malaysia. Ini termasuklah menawarkan kepada para pelanggan kami dengan cara pembayaran yang pelbagai. 


BIG BABY FAIR LAZADA

Bukan sahaja anda akan menikmati diskaun hebat dan jualan segera daripada jenama di atas tetapi anda juga boleh mengharapkan penghantaran percuma apabila anda membeli produk terpilih! 

Anda juga berpeluang untuk memenangi hadiah hebat dengan menyertai peraduan di social media Lazada Malaysia. Lazada memang sentiasa bermurah hati kepada pengikut setianya. Tak salah mencuba nasib dengan join contest kan? Mana tahu ianya rezeki bayi korang. Gitewww



LAZADA


Lazada Big Baby Fair Blogger Contest
Tawaran menarik juga buat semua blogger!! Sempena
“Big Baby Fair” blogger-blogger Malaysia juga berpeluang untuk memenangi Lazada Malaysia shopping voucher dengan menyertai Lazada Big Baby Fair Blogger Contest. Apa yang paling menarik 6 Blogger bertuah berpeluang memenangi voucher membeli-belah Lazda Malaysia bernilai RM500 setiap seorang. Lazada Big Baby Fair Blogger Contest bermula pada 27 March dan akan tamat pada 2 April 2017. Cepat tau, contest simple je ni. Mek Cah pun dah join tau! Ahaksss.


Lazada Big Baby Fair contest
Sila ke http://www.lazada.com.my/blogger-contest/ untuk maklumat lanjut.

Tunggu apa lagi, inilah masanya untuk membeli-belah dengan bijak! Pilih yang mana terbaik bagi korang lepas tu terus buat pembayaran untuk order tau. Jangan tunggu lama-lama kang kehabisan stock atau harga kembali kepada harga asal yang mahal. Tak mauuuu nanti menangis tepi bucu katil tau. Hiksss Jadi sila layari “Lazada Big Baby Fair” sekarang.

You May Also Like

1 kata-kata indah...

siapa komen, dapat bunga ♥