RESEPI

TRAVEL

TIPS

Part Time Study Diploma, Degree Dan Master Di Universiti Tempatan

by - 1:37 AM

Part time study Diploma, Degree dan Master di Universiti Tempatan | Syukur sekarang dah habis belajar dalam bidang Ijazah Sarjana Muda Pengurusan Rekod di UITM Puncak Perdana, Shah Alam. Masa belajar memang tak sabar nak habiskan waktu belajar sebab jenuh hadap buku hari-hari tetapi berlainan pula dengan sekarang yang rindukan zaman tersebut. Kalau dulu bukan main susah lagi mendapat peluang untuk menyambung pengajian tetapi kini semuanya mudah untuk mendapatkan ilmu. Kali ini Mek Cah nak berkongsi sedikit dengan korang semua mengenai peluang untuk belajar secara sambilan diploma, degree dan master. Apa yang penting segala kemudahan pengajian dari segi bayaran kos pengajian boleh dibuat secara ansuran, ataupun potongan melalui EPF , loan mahupun sponsorship. Jadi, mereka yang berminat untuk sambung pengajian memang tidak akan terbeban memandangkan semuanya telah disediakan. Yang paling penting Blue Ocean Paradise Sdn. Bhd merupakan syarikat berdaftar yang dilantik oleh Universiti Tempatan sebagai organization dalam menjayakan program-program #degree #master secara part time. Korang yang menyertai part time study ini pasti tidak akan tertekan sepanjang proses pengajian kerana semua nota telah disediakan dan paling penting tiada peperiksaan tetapi dinilai melalui kerja khusus. 

Antara kelebihan Part time study Diploma, Degree dan Master di Universiti TempatanL ialah :
*Yuran boleh dibayar secara ansuran @ melalui potongan EPF @ loan @ sponsorship.  
*Nota disediakan dan tiada peperiksaan,hanya kerja kursus.  
*Diploma hanya 12 bulan (kelas SEBULAN sekali-Sabtu ATAU Ahad)  
*Master hanya 15 bulan (kelas SEBULAN sekali-Sabtu ATAU Ahad)  
*Kelas di Seksyen 16 Shah Alam.  
*Tenaga pengajar yg berpengalaman dan diperakui oleh universiti tempatan yang diiktiraf. 
*Jika terdapat 15 orang pelajar di suatu kawasan/syarikat yang sama walaupun Sabah Sarawak dan program diploma/Master yang sama, kami akan menyediakan kelas di kawasan tersebut tanpa pelajar perlu datang ke Shah Alam.  
Berikut adalah tawaran pengajian yang korang boleh cuba apply, pastikan membuat pilihan yang tepat berdasarkan minat yer. 

Professional Diploma In 
1) Management & Operations 
2) Healthcare Management   

program part time study di unisel

Professional Advanced Diploma In (Degree)
1)Management (General Management) 
2)Operation & Administration 


EXECUTIVE MASTER IN 
1) General Management 
2) PROJECT MANAGEMENT 
3) FREIGHT & LOGISTIC MANAGEMENT

program part time study di unisel

Ini adalah testimoni mereka yang telah menerima penganugerahan Sarjana Eksekutif dalam pengurusan Projek di bawah kelolaan Universiti Tempatan. Program Part time study Diploma, Degree dan Master di Universiti Tempatan telah membantu Encik Mazlan untuk lebih berjaya dalam kerjayanya dan telah pun mendapat peningkatan gaji yang sangat lumayan. Yang pasti Part time study Diploma, Degree dan Master di Universiti Tempatan banyak memberi faedah kepada warga swasta dan golongan korporat untuk memajukan diri dalam kerjaya supaya lebih berkualiti dan berpendidikan pada masa akan datang.

testimoni Degree dan Master di UNISEL

Sekiranya korang berminat untuk meyertai part time study Diploma, Degree dan Master di Universiti Tempatan boleh lah mendapatkan maklumat lanjut dengan menghubungi ENIFATAH di +6013 - 9293747 

E-mail: suranifatah@gmail.com
FB : enifatah
Instagram : suranifatah

Insyallah korang pasti akan dilayan dengan mesra. Segala soalan berkenaan part time study akan dijawab dengan telus oleh Enifah. '“Tuntutlah ilmu sejak dari buaian hingga liang lahat”'

You May Also Like

2 kata-kata indah...

siapa komen, dapat bunga ♥