RESEPI

TRAVEL

TIPS

Review Advance Perfect Serum Argan Oil

by - 8:30 AM

Tsunami serum yang diperbuat dari argan oil telah melanda di seluruh Malaysia dimana kebaikan produk ini telah diakui ramai yang mampu menyelesaikan masalah kulit muka, masalah rambut gugur, merawat kuku malah turut menjadi anti penuaan yang bersesuaian kepada semua peringkat umur. Kali pertama mencuba Advance Perfect Serum Argan Oil  ini sudah tentu bangun keesokannya kulit muka jadi lembut seperti kulit baby. Argh! bestnya.


Semoga pemakaian yang berterusan mampu mengatasi masalah parut jerawat dan jeragat. Dah tak sabar nak cantik macam kawan Mek Cah iaitu @makcik_arganoil yang kini menjadi pengedar produk terhangat dipasaran ini. Cemburu melihat kulit wajah Cah yang kini semakin cantik dan bebas masalah kulit muka. Bukan hanya munculnya testimoni dari Cah tetapi wujud testimoni dari pengguna setia yang lain. 

kelebihan minyak argan oil

[KEAJAIBAN ARGAN OIL]
Jika anda ingin kelihatan cantik tetapi tidak mahukan sesuatu yang ada kesan sampingan, produk Argan Oil adalah pilihan yang tepat. Kami memberikan anda 100% minyak semulajadi yang dapat memberikan kelembutan dan kelembapan berpanjangan pada kulit anda. Rugi anda tak cuba!

testimoni Advance Perfect Serum Argan Oil

testimoni Advance Perfect Serum Argan Oil

Minyak Argan adalah sejenis minyak yang dihasilkan dari buah pohon Argan (spesis pokok yang dilindungi di dunia) yang hanya tumbuh di Maghribi (Morocco).Argan oil sangat terkenal sebagai bahan premium dalam pembuatan kosmetik dan perusahan ubat-ubatan. Argan oil mempunyai 200% lebih kaya dengan vitamin E berbanding minyak zaitun. 


Berikut merupakan kelebihan Argan Oil:

1. Minyak Argan kaya dengan vitamin E dan penggunaan setiap hari mampu menghasilkan kulit yang lebih tegang, halus dan tampak muda
2. Berfungsi sebagai pelembap semulajadi kepada kulit kerana mengandungi asid lemal dan sterol, sangat mudah diserap oleh kulit tanpa rasa berminyak
3. Menutrisi kulit dan menjaga kulit agar tidak kering kerana mengandungi triterpenoids yang efektif yang melindungi dari kekotoran dan sengatan sinar UV
4. Merawat kulit kepala agar rambut tumbuh lebat, kuat dan sihat
5. Merperkuatkan kuku, mengatasi masalah kuku yang rapuh dan mudah rosak
6. Mengatasi masalah bintik hitam, parut luka atau jerawat
7. Menghilangkan selulit/ Stretch mark selepas melahirkan dengan pemakaian Argan oil secara rutin

Berminat untuk mencuba? Jom dapatkan produk ini sekarang yang dijamin berkesan. Satt lagi tak perlu pakai krim malam dah. Opsss!

Whatsapp@Msg 0145090566 - Cah | Cod area Kuala Lumpur, Shah Alam, Klang
Instagram : @makcik_arganoil @makcik_arganoil @makcik_arganoil

You May Also Like

0 kata-kata indah...

siapa komen, dapat bunga ♥