RESEPI

TRAVEL

TIPS

Jemputan Ke Program 'His Excellency' Bersama Amar Baharin

by - 4:00 PM

Jemputan Ke Program 'His Excellency' Bersama Amar Baharin | Assalamualaikum rindu. Buat para peminat Amar Baharin, program ini memberi peluang keemasan untuk korang berjumpa secara live dengan Abang Zen yang selalu menjadi pujaan hati korang. Mohon jangan lepaskan peluang keemasan ini tau. - Ehem. pengaruh drama Kerana Terpaksa Aku Relakan punya pasal. *Mihmih 


Program 'His Excellency' Bersama-sama Amar Baharin


Program: 
His Excellency bersama Amar Baharin

Bayaran Pendaftaran: 
RM350.00

Tempat: 
HQ Hawa Ghazzali Collections, Bungalow No. 6, Jalan Taman U Thant 1, 55000 Kuala Lumpur.

Tarikh: 
11 Oktober 2014

Masa: 
3.3pm-6.00pm

Pembayaran pun mudah je kerana bayaran boleh dibuat secara ansuran. Bayaran pertama boleh dibayar sebanyak RM200 dan bakinya sebanyak RM150 boleh dibayar pada bulan depan. 

Nombor akaun untuk pembayaran boleh didapati dari HQ Hawa Ghazzali Collections dengan menghubungi nombor dibawah:

1) 03-2141 8801
2) 03-2141 4802

Istimewa Untuk Staf Celcom :

Sila rasa beruntung ya semua staf Celcom sebab korang berpeluang menghadiri program His Excellency bersama-sama Amar Baharin ni secara PERCUMA!!! 

Untuk lanjut korang boleh baca di entri Promosi Istimewa Untuk Staf Celcom ni.

Macam mana caranya? 

Korang bolehlah pergi ke Program Celcom yang berlangsung selama 5 hari mulai 22 September . Kemudian, dapatkan Ambassador Set atau Excellency & Majesty Set (dalam gambar di bawah) daripada Hawa Ghazzali Collections dengan harga promosi. 

Setiap pembeli bagi dua set promosi ini akan diberikan tempat duduk secara percuma di Program 'His Excellency bersama-sama Amar Baharin!!! siapa yang tak nak kan. sambil membeli dan bergaya korang juga dapat beramah mesra bersama selebriti yang namanya kini meningkat naik iaitu Amar Baharin. Mek cah pun nak lah! gedix tau.:P

Papaii.

You May Also Like

1 kata-kata indah...

siapa komen, dapat bunga ♥