RESEPI

TRAVEL

TIPS

.::GREEN CANDID::.

by - 8:07 AM



Assalamualaikum..

hye semua...bangun sahur tak tadi??
mesti ada yang skip sahur kan??
macam la aku tak tahu...tambah-tambah student macam aku..memang malas la kan nak bangun..tapi bernasib baik la if ada yang tak tido malam sebab melakukan ibadah qiamullai kan..tapi jarang dah nak jumpa orang muda mcam aku ni buat ibadah qiamullai..yang ada pun berjaga malam sebab maen muka buku/FB..Ehem termasuk la aku...tapi lau kat umah memang xboley skip la sahur...nanti dapat pot pet dari mak aku..hihi

eh lupakan la pasal tu...

tetibe je teringat kat KELCFEFF11..
Banyak sangat la kenangan sepanjang festival ni berlansung..maklum la kan, aku menjadi sukarelawan yang sentiasa ikhlas membantu...

nah!! ada la dalam 2, 3 keping gambar curi..eh gambar curi??
eh saya xmencuri la...lolz

eh3..tak la...candid picha ler...

ni semua aku ambil dari album teman-temanku di FB...
Banyak maksud tersirat dan tersurat di sebalik pic tu tau...

moh la kita tgk..aku rasa xlengkap lau entry ni tanpa picha kan...tentu kamoo pun bosan kan..dah, disebabkan aku sayang korang ni aku upload la setakat yang ada...tehee..=__=v

jom!!

Ni bukAN gambar curi tapi gambar 'smeweh' jer...memang tak ready la kan...tapi kita categori kan je gambar candid ...hiksss

hah ni dia....memang nampak sangat la kan aku tekun bekerja....memang aku tak perasan pun ada yang tengah snap kami....oh nooo no nooo....tengok member aku tu..penuh rantai di leher...kes nak promote rantai ler tu...ni daaa overload ni...hikss yang kat sebelah pun aku rase lebih kurang sama je....:P

ni memang!!
aku rasa dah 100% dah aku ni macam budak form 1 jer...hohoho ngaku jelar.....ni aku xperasan gak..si photog tu sengaja nak ngenak aku ore klate kato..T___T
tapi...masa ni aku tolong pak cik arab tu jual air..memang laku ohhh.....sampaikan aku pun terliur air mangga yogurt tu..memang sedap....:)


 

Lalalala...
masam cetum nyer....
ni untuk sesi taklimat petang sebelum mula memulakan tugas..memang setiap hari ada taklimat..kadang-kadang bosan gak dan ada sekali aku ponteng taklimat tu..hihi senyap-senyap sudaaa....

agak-agak la kan mana satu aku dalam ramai-ramai tu....
lau korang boleh teka aci korang puasa...hihi
tapi lau tak dapat teka tu memang puasa yok yok, makan nasi habis satu periuk..:P

ok dah..tamat sudah entry yang memang tak der motif langsung..huhuhu

ok  bubai...

-____-v

You May Also Like

4 kata-kata indah...

siapa komen, dapat bunga ♥