RESEPI

TRAVEL

TIPS

Dah nak raya!!

by - 7:13 AM


SALAM semua...

raya dah nak dekat...hum raya tahun ni tak semua baru...

sebab???

cuti semester yang terlalu lama..dan ptptn pun tak dapat..hoho my abah pun jarang nak sponsor baju raya..mybe dia rasa anak dia boleh berdikari...sob sob....lagipun aku tak harap pun abah belanja...

humm tahun ni mengharap belas ihsan dari kakak saya...hoho dia baru je balik dari sabah..bertugas sebagai ustajah j-gaf..humm nasib baek sis mau belanja....lego raso.....nanti dah dapat baju rayo jangan lupa bagi duit raya sekali yer.....kesian adik mu, memang betui-betui miskin la raya ni..:(



eh korang mesti dah buat biskut raya kan??ke biskut tunjuk je??hihihi

aku baru buat 4 jenis biskut..hoho buat sorang-sorang memang la lama...tak pe, janji siap....


okey..nanti kita sambung entry pasal raya eh...nak mintak maaf kat semua orang..eh aku ada buat salah ke??

hum tu semua korang yang boleh jawab..sebab mesti ada yang terasa hati dengan aku...sowie yer...T__T

ok ...dah mesti korang boring kan sebab selalu je sedih aku nie..hohoho habis kan entry ni laju-laju..



ehem tadaaaaaaa..daa habis...bye...:)
(Abaikan gambar di atas!!..muka menahan panas terik matahari macam ni la rupanya..sob sob..T__T)

p/s::rasa-rasa perlu ke aku pau duit sis aku tu..humm kesian dia...keje letih-letih belanja adik yang tak berguna ni..:(

You May Also Like

11 kata-kata indah...

  1. duk tahan panas pon still comei mek diooo,hiks! selamat hari raya ye hazanis ku sayang, muah muah muah! duit raya jangan lupa bank in tau,muahahaha :D

    ReplyDelete
  2. meaw::maaf la xleh nk bui duit rayo...miskin rayo tahun nie..muehehe sekut rayo bulih la jugok nak bui..:P

    ReplyDelete
  3. gambar anda mmg stail!! ...:) selamat hari raya...

    ReplyDelete
  4. pau duit ayah..baru la x rrase bersalah

    ReplyDelete
  5. gambar2 kat sini sume nye terbaik2.. haha... itu gune nye ade kakak, bleh peras ugut kat diorang... haha..
    sy xde kakak n abg pon.. lg sedey.. huuu~~

    ReplyDelete
  6. Selamat Hari Raya :D semoga berbahagia..









    jemput datang ke blog orang tak beraya ni :)

    ReplyDelete
  7. selamat beraya...ore tupat rayo awal

    ReplyDelete
  8. hanis : siapa yg edit pix2 ni? hang ke? tunjuk ajar ku sifu

    ReplyDelete
  9. up entri lalink ku ,hahaha! bo bo la gayo nyo,haha

    ReplyDelete

siapa komen, dapat bunga ♥