RESEPI

TRAVEL

TIPS

BE Nuffnang ke-18 : Libresse

by - 9:00 PM

Assalamualaikum cinta.

Makin syok menulis blog kalau ada berita gembira. seperti entri ni "Cek Nuffnang ke-2" mihmih walaupun sekarang dah tak laju menaip seperti dulu, tapi Nuffnang tetap baik hati bagi BE/CPUV yang pertama di bulan December. Tetapi blogger lain banyak kot dapat BE/CPUV dalam satu masa. eh bersyukur sudah dengan rezeki yang dapat ni.


bermulanya 29 November 2013 iklan Libresse menari-nari di blog ini. Dulu pernah menulis entri berkaitan "Shine on by Libresse", mungkin disebabkan entri tersebut pihak advertiser memilih blog ini sebagai salah satu tempat untuk mengiklankan produk diorang. lagipun jenama Libresse memang dah sebati dalam jiwa wanita diluar sana termasuk mek cah. 



Kalau nampak iklan yang comel-comel macam ini boleh la terjah tengok eh. mihmih lagipun banyak info yang korang akan dapat contohnya produk terbaru dari Libresse. okay produk yang terbaru sangat exclusive dan buat si gadis yang gilakan benda-benda comel boleh teruskan dapatkan produk tersebut di pasaran. contohnya di Watson!.


Akhir kata, kesabaran amat penting dalam dunia blogging. banyak benda yang perlu ditempuhi lagi-lagi anonymous yang suka menghentam dan komen bukan-bukan. tapi abaikan perkara tersebut sebagai kekuatan untuk terus berblog. ehem last "BE Nuffnang ke-17 : Mah Sing Southville Discovery Extravaganza" dan Tips mendapatkan & mengekalkan BE nuffnang” mungkin dapat membantu. papai. <3


You May Also Like

13 kata-kata indah...

siapa komen, dapat bunga ♥