RESEPI

TRAVEL

TIPS

TIPS JANA PENDAPATAN DENGAN SHOPPING ONLINE (Lazada, 11Street, Zalora, Agoda, Expedia, dan banyak lagi.)

by - 3:48 PM

Bila buka facebook terbaca satu post dari berkenaan 'TIPS JANA PENDAPATAN DENGAN SHOPPING ONLINE'. Percayalah dengan facebook kita memang akan dapat banyak info yang berlaku hari ni. Memang betul berkesan tips yang dikongsikan sebab Mek Cah dah join cashback sejak Ogos 2017. Mek Cah selalu je booking hotel atas urusan kerja company encik suami, guna akaun Mek Cah tau. Hiksss

Hasil shopping online dekat Lazada, tempah hotel melalui Agoda / BookingDotCom, booking tiket flights, melalui website ShopBack, Mek Cah berjaya redeem cashback RM983.36 masuk ke account. Bolehlah guna duit ni untuk travel kemudian hari nanti. Sambil shopping, sambil dapat cashback.

TIPS JANA PENDAPATAN DENGAN SHOPPING ONLINE
TIPS JANA PENDAPATAN DENGAN SHOPPING ONLINE
Sumber dari : Pemburu Tiket Murah

Cashback ni apa? Secara ringkasnya, bila korang shopping online melalui website terpilih seperti Lazada, Zalora & Agoda, korang akan diberi komisyen setiap kali transaksi pembelian berjaya dilakukan. Komisyen bergantung kepada kategori produk/servis yang anda beli.

So macam mana nak dapatkan cashback ni?


1) Korang kena daftar sebagai ahli Shopback dulu. Kalau korang daftar melalui link yang kami beri ni, Shopback akan beri RM10 percuma dekat akaun Shopback korang melalui pembelian pertama. Klik sini: http://bit.ly/2AKOCjJ
 
TIPS JANA PENDAPATAN DENGAN SHOPBACK
Cara daftar Cashback

2) Lepas dah daftar, pilih website shopping pilihan korang melalui website Shopback tu, contohnya Lazada, Agoda, BookingDotCom, Expedia, AirAsiaGO, Zalora dan lebih 500 merchant yang lain. Setiap website, cashback nya berbeza. Shopback akan beritahu % cashback yang anda akan dapat sebelum redirect. Kemudian klik “Shop Now” dan beli belah seperti biasa. Mudah kan?

3) Selepas transaksi pembelian di online stor pilihan anda berjaya, % cashback anda akan dimasukkan ke dalam akaun di shopback dalam masa beberapa hari. Kemudian boleh lah anda cash out duit tersebut ke dalam akaun bank anda pula. Dahla shopping murah, dapat cashback lagi. Best kan?
TIPS JANA PENDAPATAN ONLINE

Tak rugi korang sign up Shopback ni. Di samping korang dapat shopping online dengan harga yang murah, secara tak langsung boleh menjana pendapatan sampingan lagi. Sikit-sikit lama-lama jadi bukit!

Daftar sini: http://bit.ly/2AKOCjJ
JADILAH PENGGUNA BIJAK!

You May Also Like

0 kata-kata indah...

siapa komen, dapat bunga ♥