RESEPI

TRAVEL

TIPS

Sinopsis Bisik Pada Langit Full Movie

by - 8:01 AM

Sinopsis Bisik Pada Langit Full Movie | Assalamualaikum peminat drama melayu terutamanya sekarang gigih mencari link terbaik untuk menonton filem Bisik Pada Langit. Dek kerana filem Bisik Pada Langit menjadi viral di media sosial, maka semakin teruja menunggu link website untuk tonton online Bisik Pada Langit . Semua kata best, pasti akan menitiskan airmata bila tengok filem ni. Jadi sebab tu la Mek Cah teringin sangat tonton filem arahan Kabir Bhatia yang selalu tidak mengecewakan penonton. 

Filem Bisik Pada Langit memang terbaik, awal-awal lagi buat Mek Cah menitiskan airmata melihat kasih sayang seorang ayah lakonan Jalil Hamid terhadap anak gadisnya Ummi Nazeera. Masa tu terus teringat abah dekat kampung. Lolz, apa pun korang perlu tengok sendiri tau baru boleh komen best ke tidak filem Bisik Pada Langit ni.

Tonton Online Bisik Pada Langit Full Movie

 
FILEM: Bisik Pada Langit
PENGARAH: Kabir Bhatia
PELAKON: Jalil Hamid, Ummi Nazeera, Beto Kusyairy, Datin Fadilah Mansor, Naim Daniel dan Erwin Dawson
GENRE: Drama/Keluarga
DURASI: 84 minit
PENGEDAR: Astro Shaw Sdn. Bhd.

Sinopsis Bisik Pada Langit Full Movie


Sejauh manakah kasih seorang ayah terhadap anak-anaknya? Keluarga Rosli dikejutkan dengan berita kemalangan anaknya yang belajar di luar negara dan menjadi terdesak untuk melawatnya di sana. Namun, niat si ayah itu menimbulkan tentangan dan ketegangan dalam kalangan ahli keluarga kerana mereka tidak mempunyai simpanan wang yang mencukupi. Tanpa disangka, niat si ayah juga menjadi punca kepada pergaduhan mereka sekeluarga.

Tonton Online Bisik Pada Langit Full Movie


Bisik Pada Langit Full Movie

Jalan cerita ini berkisahkan tentang kasih seorang ayah kepada anak-anak mereka. Dimana Keluarga Encik Rosli telah dikejutkan dengan berita sedih dimana ia telah melibatkan anak perempuannya dimana telah terlibat dalam kemalangan. Anak perempuannya belajar di luar negara .Oleh kerana, terlalu sayangkan seorang anak dia telah terdesak untuk melawatnya di sana.
Akan tetiba telah berlaku beberapa insiden yang tidak dijangka. Dimana si ayah telah mendapat tentangan dari ahli keluarga yang lain oleh kerna keluarga mereka bukan orang senang. Jika dia ingin melawati anaknya itu bakal melibatkan sejumlah wang yang banyak dan oleh kerana keluarga mereka tidak mempunyai duit simpanan yang mencukupi.
Punca insiden berlaku adalah niat dari si ayah telah menjadi punca pentengkaran kepada ahli keluarga yang lain. Dapatkan si ayah melawat anak kesayangannya yang insiden di
luar negara? Cara bagaimana si ayah bakal mendapatkan wang ? Adakah anak perempuan mereka akan sedar dari koma? Dapatkan keluarga ini kembali bersatu? 

You May Also Like

1 kata-kata indah...

siapa komen, dapat bunga ♥